2016. március 26., szombat

Nyitás

Kedves erre tévedő!

Üdvözöllek az oldalon, amely a mai napon hivatalosan is megnyitja kapuit. Még mielőtt a lényegre térnék, had mondjak magamról egy pár szót. Nagyon szeretek írni, többször megpróbálkoztam felhagyni vele, de valamiért mindig visszatértem hozzá és mostanra már egyszerűen nem tudok létezni írás nélkül. Teljesen hozzám nőtt és előre félek, hogy mi lesz miután elvégeztem a tanulmányaimat és én is beállok a dolgozó emberek sorába. Igazából ennyi elég is szerintem..
Az oldalt igyekszem a napokban rendszerezni, feltölteni és megszerkeszteni. A történeteket még nem tudom milyen időközönként fogom hozni, de mivel nagyjából 10 fejezetesek igyekszem hetente kétszer részt hozni. Remélem senkit nem fog zavarni a felnőtt tartalom, igyekszem úgy megírni, hogy élvezhető és szerethető legyen a történet!

Köszönöm, ha benéztél. Várlak vissza máskor is!
Ölel, Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése